Esta materia fornece formación de carácter teórico-práctico na descrición e uso instrumental da lingua portuguesa nas súas modalidades oral e escrita. O alumnado debe consolidar todas as competencias de usuario independente, encadrado no nivel avanzado (B2), de acordo co "Marco Común Europeo de Referencia para as Linguas".
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Os contidos fixados mantéñense sen alteracións
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Lecturas, Obradoiros, Prácticas através de TIC, Presentación Oral e Traballos Tutorizados.
*Metodoloxías docentes que se modifican
A proba mixta será substituída por un cuestionario disponibilizado no Moodle da materia
As sesións maxistrais serán substituídas por sesións (a)síncronas ou sesións de atendemento através de Teams previamente acordadas co alumnado.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Moodle para a disponibilización de materiais e a realización de cuestionarios e actividades
Teams, en horarios e formato (síncrono ou asíncrono) acordados co alumnado.
Correo electrónico a demanda do alumnado.
4. Modificacións na avaliación
As actividades previstas na avaliación (Obradoiros, Presentación Oral e Traballos Tutorizados) serán realizadas en modo non presencial e (a)síncrono. A Proba Mixta será substituída por un cuestionario disponibilizado no Moodle da materia.
*Observacións de avaliación:
As actividades contempladas neste apartado do guía da materia serán realizadas de modo non presencial e (a)síncrono.
O alumnado con dificuldades para o acompañamento da materia durante a vixencia deste plano de continxencia quer por motivos técnicos ou materiais (de conexión a internet, de acceso a computadores, etc.), quer por necesidades ou limitacións persoais de calquera tipo (coidados, conciliación, horarios ou espazos restrinxidos, etc.) deberá contactar co profesor no menor tempo posíbel a fin de seren arbitradas as medidas de flexibilización e adaptación necesarias para a atención de cada caso particular.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Sen modificacións.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías