O obxectivo desta materia é que o alumnado se familiarice cos tipos de aplicación máis comúns que son susceptibles de precisar a utilización de HPC, así como que coñezan as ferramentas e as implementacións existentes para cada unha delas, entendendo ademais os retos que hai que abordar para a súa paralelización e mellora do rendemento. Isto permitirá ao estudante adquirir un coñecemento xeral do mundo HPC e das súas diferentes aplicacións.
Ademais, o alumno aprenderá que ferramentas ten á súa disposición para a caracterización do rendemento en contornos HPC, e como se poden empregar estas para abordar o proceso de paralelización e mellora do rendemento dunha aplicación nunha determinada plataforma. Isto permitiralle ao estudante ser capaz de analizar o rendemento esperable desa aplicación nese sistema, identificando ademais os puntos quentes sobre os que centrar os seus esforzos de optimización.
Finalmente, o alumnado aprenderá que alternativas tecnolóxicas existen para despregar unha aplicación HPC de forma rápida e eficiente. Isto permitirá ao alumno ser capaz de distribuír aplicacións HPC de xeito sinxelo e eficaz en distintas contornos.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
- Non
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
- As metodoloxías docentes que se empregan nesta materia se manteñen, pero pasando dunha modalidade docente «híbrida» a unha modalidade «Non presencial»
*Metodoloxías docentes que se modifican
- Ningunha, só se modifica a modalidade docente na que se imparten: híbrida -> non presencial.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- Os mesmos, simplemente restrinxindo a comunicacións co alumnado ao correo electrónico e a ferramenta Teams da UDC.
4. Modificacións na avaliación
- Ningunha, a avaliación desta materia xa se está a facer en liña para as probas síncronas.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
- Ningunha
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías