Preténdese que os alumnos adquiran competencias na identificación de situacións nas que a teoría de probabilidade e os métodos da inferencia estatística son ferramentas axeitadas para a análise cuantitativa de bases de datos xerados na área de bioinformática. Para iso, tratarase de que os estudantes complementen o seu coñecemento dos conceptos básicos de probabilidade e inferencia estatística, obteñan soltura no manexo do software estatístico R, utilizando un gran número de recursos, e que o alumno se introduza na programación nesta contorna. Tamén preténdese que os alumnos se familiaricen cos modelos probabilísticos de procesos estocásticos en tempo discreto e adquiran unha formación básica en técnicas de remostraxe (Bootstrap) como ferramenta para a posta en marcha e avaliación de diferentes algoritmos estatísticos.
Plan de continxencia
Debido á incidencia da pandemia en España, o ensino proponse como un híbrido (en parte presencial e en parte telemático). Os equipos de Microsoft utilizaranse para o ensino telemático. Os estudantes poderán recibir as súas clases dende os seus lugares de residencia, aínda que tamén poderán acudir ás aulas do mestrdo se a súa situación persoal o require, sempre que non se supere a capacidade da aula e así o contemple a universidade na que se matricularon. Así mesmo, os profesores poderán ensinar desde as súas casas, oficinas universitarias ou desde a aula do mestrado da UDC.
A menos que o número de alumnos matriculados impida o respecto á distancia interpersoal, as probas que forman parte da avaliación realizaranse de xeito presencial.
A metodoloxía docente e os criterios de avaliación establecidos nesta guía docente utilizaranse independentemente do grao de asistencia baixo a que se imparte a materia. No caso de que sexa necesario suspender a docencia presencial, impartirase de xeito telemático (expositivo e interactivo) con sesións e titorías sincrónicas a través de Equipos combinados con material electrónico (vídeos e notas en formato electrónico). As porcentaxes de cualificación do traballo práctico e do exame escrito poderían modificarse para adaptarse ás posibles pautas da Universidade da Coruña.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías