Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
1º cuadrimestre
Segundo
Obrigatoria
12
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente
Híbrida
Prerrequisitos
Departamento
Economía Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Rodríguez Rodríguez, María del Carmen
Correo electrónico
carmen.rodriguez2@udc.es
Profesorado
Rodríguez Rodríguez, María del Carmen
Correo electrónico
carmen.rodriguez2@udc.es
Web
Descrición xeral
As prácticas externas en Socioloxía Aplicada son unha parte fundamental da formación do estudiantado que curse este Máster, ao permitirlle achegarse á realidade laboral e aplicar de forma práctica o aprendido durante os cursos.
As prácticas poderanse desenvolver en institucións públicas, empresas ou entidades non lucrativas. Farase un seguimento obrigatorio destas por parte dun/a titor/a académico e un/a titor/a profesional.
Plan de continxencia
Ao ser un Máster en extinción, esta materia só ten dereito a exame. Este será realizado de forma virtual se as circunstancias así o esixen. Se é necesario, as prácticas poden realizarse en formato de teletraballo.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías