Cambio social, as tendencias do consumo turístico e comportamento do consumidor
Código
615524002
Titulación
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016)
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
1º cuadrimestre
Primeiro
Obrigatoria
3
Idioma
Galego
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Psicoloxía Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
López-Cortón Facal, Ana María
Correo electrónico
ana.lopez-corton@udc.es
Profesorado
Caamaño Franco, Iria
Fernández Fernández, Javier Luis
López-Cortón Facal, Ana María
Correo electrónico
iria.caamano@udc.es
javier.fernandez4@udc.es
ana.lopez-corton@udc.es
Web
Descrición xeral
O mercado turístico español caracterizouse durante anos por unha especialización case absoluta no denominado turismo de "sol e praia".
Actualmente, as novas demandas e esixencias do consumidor turístico, así como a intensificación do nivel competitivo no sector, fai que sexa necesario realizar un estudo máis exhaustivo do comportamento do consumidor e analizar cales son as tendencias actuais.
Ante esta situación, búscase que o alumno coñeza cuales son estes cambios, e que mediante un traballo de campo poida valorar os devanditos comportamentos.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non haberá cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas:
*Metodoloxías docentes que se modifican
A sesión maxistral presencial será realizada a través de Teams
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo electrónico: segundo a necesidade do alumnado, para resolver dúbidas
Moodle: segundo a necesidade do alumnado
Teams, en gran grupo para o avance dos contidos teórico e dos traballos tutelados, así como das clases interactivas
4. Modificacións na avaliación
Non haberá modificacións na avaliación. Agás na presentación oral que poderá ser substituída por unha presentación asíncrona
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizarán cambios. Xa dispoñen de todos os materiales de traballo de manera dixitalizada
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías