A materia Análise de Políticas Públicas ten un dobre obxectivo. En primeiro lugar, trátase de familiarizar aos estudantes cos conceptos e modelos de análises propias do enfoque desta disciplina, dentro do marco de estudo xeral que proporciona a Ciencia Política e da Administración. En segundo lugar, preténdese aplicar devanditos coñecementos s os procesos de elaboración, implementación e avaliación das políticas públicas específicas, tanto en contextos locais, como rexionais, estatais e mesmo noutros de carácter supranacional. Este segundo obxectivo explica que a materia estea concibida de forma aberta, no sentido de que unha parte do seu contido dedicarase a temas de maior actualidade, sempre que poidan considerarse de interese para os alumnos. Así, a finalidade última desta materia é dotar ao estudante das ferramentas conceptuais e dos coñecementos analíticos que lle permitan enfrontarse á análise das políticas públicas no marco complexo dos novos procesos de gobernanza.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
- Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen (sempre que sexa posible, en función das dispoñibilidades técnicas):
- Proba obxectiva
- Traballo tutelado
- Sesión maxistral
*Metodoloxías docentes que se modifican.
- Non se realizarán cambios
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- Correo electrónico a demanda do alumnado.
- Moodle: sempre que sexa necesario realizaranse comunicacións colectivas con instrucións para o seguimento do curso ou a incorporación de materiais de apoio ao estudo.
- Teams: sempre que sexa posible en función das dispoñibilidades técnicas, poderían realizarse sesións en Teams na franxa horaria correspondente á materia.
4. Modificacións na avaliación (só no caso de que as clases presenciais non poidan comezar en absoluto):
- Proba obxectiva = 40%
- Traballos tutelados = 60%
*Observacións de avaliación:
- As mesmas que no caso de presencialidade para os estudantes a tempo parcial.
- Para os estudantes a tempo completo: 1º) no caso de suspensión da actividade presencial manteranse a porcentaxe asignada a asistencia (10% que se restaría da porcentaxe asignada ao traballo tutelado) para as sesións presenciais que puidesen celebrarse, sempre que éstas alcanzasen polo menos un 50%; 2º) en todos os casos para superar a materia é necesario alcanzar polo menos 5 puntos nos items avaliables, 2 dos cales han de obterse no exame.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
- Non se contemplan
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías