O obxectivo desta asignatura é que os estudantes coñezan o proceso de xeración de imaxes mediante computador (render). O estudante será capaz de analizar as propiedades ópticas dos materiais, para reproducirlas en imaxes sintéticas mediante diversas técnicas de iluminación. Tamén será capaz de aplicar imaxes como textura para controlar as diferentes propiedades dos materiais. Aprenderase a crear e configurar cámaras virtuais para a xeración de imaxes sintéticas emulando o comportamento das cámaras na realidade.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non hai cambios nos contidos
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Mantéñense as sesións maxistrais e os obradoiros, de maneira telepresencial a través de Moodle e Teams.
Mantense o portafolio do alumno (traballo final).
*Metodoloxías docentes que se modifican
Se eliminan los exámenes teórico y práctico
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
A atención personalizada farase de maneira telepresencial, a través de Moodle, Teams y correo electrónico
4. Modificacións na avaliación
Exercicios prácticos (avaliación continua) : 75%
Traballo final da asignatura: 25%
*Observacións de avaliación:
No caso de confinamento, retiraranse os exames, tanto teórico como práctico
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non hai cambios
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías