Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Pedagoxía da actividade física e do deporte | Código | 620G01001 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Tema 1. Da Pedagoxía a Pedagoxía da actividade física e do deporte | -A educación, a Pedagoxía e as Ciencias da Educación -A Pedagoxía da actividade física e do deporte: Educación Física e Pedagoxía Deportiva - Teorías críticas da educación e a súa incidencia na escola actua e no contexto da EF e o deporte ( Ideoloxía, curículum oculto, perspectiva comunicativa) |
Tema 2. A educación física de Calidade |
- Educación Física de Calidade e perspectiva ecolóxica da Educación Física. - O centro educativo como exe do fomento dos estilos de vida activos e saudables - Competencias docentes necesarias para unha Educación Física de Calidade - Un/unha alumna ben educado físicamente |
Tema 3. Condicionantes do proceso de ensino-aprendizaxe |
- Principios de intervención pedagóxica, estilos de comunicación e estilos de ensino. - O/A profesor/a de Educación Física * O pensamento: Coñecemento profesional e preocupacións docentes * O comportamento: Destrezas docentes - O alumno/a ben educado/a fisicamente * O pensamento do/o alumno/a: Autoconcepto, percepcións, motivación, atención e atribución causal * O comportamento do/o alumno/a: Aspectos cuantitativos (variables de contexto, programa e diferenzas individuais) e cualitativos (estilos de participación) |
Tema 4. A Educación física na escola na lexislación actual. |
- Introdución aos elementos curriculares - Lexislación educativa - Proceso de concreción curricular: desde a lei á aula - Interdisciplinaridad e transversalidade |
Tema 5.- Atención á diversidade e educación en valores na Educación Física e no deporte en idade escolar |
- Atención á diversidade individual e social na Educación Física - Aprendizaxe cooperativo - Educación en valores - Valores abordables desde a EF e o deporte en idade escolar |