Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Xogos e recreación deportiva | Código | 620G01005 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer os xogos e os xogos tradicionais, colectivos, competitivos e cooperativos, codificados e non codificados, como recursos educativos e recreativos. | A3 A4 |
B15 B20 |
C3 C6 |
Coñecer as bases do xogo como manifestación da motricidad humana. | A3 A4 |
B12 B15 B20 |
C3 C6 C7 |
Recoñecer as necesidades lúdicas e recreativas nos diferentes grupos de idade. | A3 A4 A27 |
B3 B4 B15 |
C3 C6 |
Identificar os beneficios da práctica equilibrada do xogo e as disfuncións que poden aparecer coa práctica desequilibrada do xogo e dos falsos xogos. | A3 |
B5 B12 B15 |
C3 C6 |
Deseñar diferentes situacións de xogo, con aplicacións educativas e recreativas. | A16 A18 |
B3 B11 |
C3 C6 |
Potenciar a vontade de servir aos demais a través de intervencións profesionais, respectuosas e responsables, nas que se utilice o xogo e a recreación deportiva. | A5 |
B5 B12 B18 |
C3 C4 |
Dominar un amplo repertorio de xogos para utilizar en situacións educativas, en iniciación deportiva, en actividades de recreo, lecer e saúde. | A3 A30 |
B3 B15 |
C3 C6 |
Aplicar xogos e actividades recreativas a programas de intervención en todo tipo de contornas. | A16 A17 A30 A33 |
B3 B12 B15 |
C1 C4 C7 |
Espertar a capacidade de análise crítica para atopar respostas, formar opinións e achegar razoamentos sobre o xogo e o seu significado. | A5 |
B5 B12 B18 |
C3 C4 |
Concienciar sobre a importancia do xogo para a vida humana, a educación e as aprendizaxes, que se atopa entre os dereitos recoñecidos en declaracións universais. | A4 A5 |
B5 B15 |
C1 C4 |
Fortalecer os valores e as actitudes da práctica respectuosa dos xogos, tanto a nivel competitivo como cooperativo, valorando o proceso por encima do resultado. | A3 A5 |
B4 B5 B15 |
C4 C7 |
Sensibilizar sobre a necesidade de conservar e recuperar os xogos tradicionais como parte da cultura dos pobos. | A2 A33 |
B3 B4 |
C4 |
Fortalecer la capacidad de disfrutar con alegría de la motricidad humana a través del juego. | A5 |
B4 |
C4 |
Potenciar a expresión espontánea e unha comunicación máis completa coa contorna e os demais a través do xogo. | A5 |
B4 B16 B20 |
C1 C3 |