Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Xogos e recreación deportiva | Código | 620G01005 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Tema 1: Fundamentos do xogo. | 1. Concepto e definición. 2. Teorías explicativas. 3. Tipos de xogo e clasificacións. |
Tema 2: O xogo ao longo do ciclo vital. | 1. O xogo nas diferentes etapas. 2. O xogo como recurso educativo. 3. O xogo como elemento socializador, patrimonio e identificador cultural. 4. Beneficios do xogo e disfuncións dos falsos xogos. |
Tema 3: Recursos materiais para o xogo. | 1. Espazos naturais e artificiais. 2. Materiais para o xogo: deportivos, recreativos, tradicionais e alternativos. 3. O xoguete. |
Tema 4: O xogo na Educación Física, o deporte e a recreación. | 1. Situacións competitivas e cooperativas no xogo. 2. Do xogo ao deporte. 3. Xogos predeportivos e deportes modificados. 4. O xogo na preparación física. |
Tema 5: Programación do xogo. |
1. Selección dos xogos. 2. Deseño de xogos. 3. O papel do profesor/animador. 4. O profesor como primer intervinte en situacións de emerxencia. |
Tema 6: Xogos e recursos materiais. | 1. Sen necesidade de recursos materiais. 2. Con materiais convencionais. 3. Con materiais alternativos. |
Tema 7: Xogos e espazo. | 1. En espazos naturais. 2. En espazos modificados. 3. Paseos recreativos en ámbitos rurais e urbanos. 4. En espazos acuáticos. |
Tema 8: Xogos e recreación deportiva. | 1. Xogos pre-deportivos. 2. Deportes modificados. 3. Deportes alternativos. |
Tema 9: Xogos e cultura. | 1. Xogos de presentación, comunicación e socialización. 2. Xogos populares e tradicionais. 3. Xogos con cancións e danzas. 4. Xogos de aplicación ao socorrismo. |