Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Psicoloxía da actividade física e do deporte | Código | 620G01011 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer e comprender os principios da Psicoloxía científica e a súa aplicación aos contextos educativo, deportivo e de actividade física saudable | A15 |
B7 B12 |
C1 C6 C8 |
Saber diferenciar entre variables observables e inferidas e coñecer as implicacións científicas e prácticas de dicha diferenciación | A15 |
B7 B12 B16 B20 |
C1 C6 |
Saber facer a análise funcional da conduta, establecendo as interaccións entre as variables ambientais e persoais implicadas no comportamento. Saber aplicalo a diferentes casos | A15 |
B7 B20 |
C1 C6 C8 |
Coñecer, saber seleccionar e saber aplicar as técnicas de modificación de conduta que pode utilizar o profesional de Educación Física e Deportes en diferentes ámbitos da súa competencia laboral | A15 |
B7 B20 |
C1 C6 C8 |
Saber identificar e desenvolver as competencias persoais e as técnicas e estratexias psicolóxicas necesarias para o desempeño profesional específico, tanto no ámbito educativo, como no deportivo, da xestión, da promoción da saúde mediante a actividade física ou das actividades de lecer e recreación deportivas. | A15 |
B2 B7 B9 B16 |
C1 C6 |
Coñecer e comprender o obxecto e método da Psicoloxía e as súas aplicacións nos ámbitos do exercicio físico deporte e educación física | A15 |
B2 B9 |
C1 C7 C8 |
Saber aplicar a análise funcional da conduta a diferentes casos | A15 |
B2 B12 |