Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Balonmán e a súa didáctica | Código | 620G01017 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
“O terminar con éxito esta asignatura/ensinanza, os estudantes serán capaces de…”: Deseñar, desenvolver e avaliar os procesos de ensino-aprendizaxe relativos ás habilidades específicas do Balonmán, en relación cos seus fundamentos didácticos. | A2 A4 A5 A8 A9 A11 A18 A19 A25 A26 A27 A33 A36 |
B1 B2 B3 B4 B6 B7 B10 B11 B16 |
C1 C6 C7 |
Identificar e describir a evolución histórica da lóxica interna do xogo e as súas reglas. | A2 A26 |
||
Identificar, describir e representar gráficamente (coa terminiloxía e simboloxía axeitada) os fundamentos das habilidades técnico-tácticas individuáis e colectivas específicas simples, compostas e complexas do balonmán, como conductas psicomotrices e sociomotrices, e os seus contidos como recursos didácticos en Educación Física e en iniciación deportiva. | A4 A9 A25 A26 |
||
Saber aplicar os fundamentos técnicos, tácticos e didácticos do Balonmán, no deseño de exercicios, sesións e na programación de progresións metodolóxicas de ensinanza. | A19 |
||
Executar as habilidades específicas do Balonmán con éxito, demostrando e cumprindo un nivel ou criterios de eficacia específicos. | A25 |
||
Diseñar metodolóxicamente unha planificación e programación de ensinanza orientada hacia un balonmán educativo en edad escolar (iniciación global e específica), e considerando a ensinanza diferenciada (idade, xénero, discapacidade). | A8 |