Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Baloncesto e a súa didáctica | Código | 620G01018 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Investigación (Proxecto de investigación) | A5 A8 A9 A12 B4 B11 B16 C1 C3 C4 | A avaliación deste apartado terá en conta os seguientes temas: 1. Presentación do proxecto en tempo e forma. 2. Desenrolo das tarefas previstas no plano de investigación. 3. Entrega dos resultados no prazo previsto. O incumplimento destas directrices tedrá como consecuencia una redución da calificación outorgada polo conxunto do traballo. |
40 |
Práctica de actividade física | A5 A25 B1 | Execución das habilidades específicas básicas do baloncesto: 1. Lanzamento de tiro libre 2. 1x1 3. 3x0 en medio campo e 4. 3x3 en medio campo. |
30 |
Portafolios do alumno | A8 A26 B1 B16 C1 C3 C4 | PORTAFOLIO Cada traballo realizado e entregado correctamente puntuará 0,5 na nota final, ata un máximo de 3/10. Nela, o estudantado debe: Cubrir en todos eles segundo o formato: Universidade da Coruña Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física Baloncesto e a súa didáctica Título: "comiñas", coa referencia completa e exacta, segundo o estándar APA. Profesor: Antonio Montero. Estudante: dous apelidos e nome. Data de entrega As datas de entrega corresponderán coa primeira sesión das semanas 1ª, 2ª, 3ª e 4ª do curso que sexa posible realizar de xeito presencial. Se non fose posible, terán que enviar as recensións á dirección de correo: baloncestoinef2016@gmail.com ata as 23:59:59 horas da data prevista de entrega. Non se poden modificar as datas de entrega. A entrega do traballo farase no inicio da sesión. O alumnado pode propoñer lecturas alternativas que deben ter, antes da súa realización, a autorización expresa do profesor. Dependendo do tipo de lectura, pode esixir a presentación aos seus compañeiros dun resumo do mesmo. A data de entrega das lecturas alternativas establecerase específicamente para cada un deles e para cada alumno en particular. Revisión das obras. Realizarase unha revisión do nivel de orixinalidade de cada traballo entregado. Se se detecta que o mesmo foi plagiado, o alumno terá a nota de 0 na avaliación". Que fan os estudantes? Portada Indice. Páxina 2. Resumo do texto. Páxinas 3 a 5. Valoración do texto. Páxina 4, 5, 6 ou 7. Recomendacións derivadas para un programa deportivo de iniciación. Páxinas 5, 6, 7 ou 8. Bibliografía. Na última páxina incluirán todas as referencias consultadas, incluída a que sintetizan, segundo o formato APA. Todas as recensións estarán escritas co tipo de fonte Times New Roman, no espazo de 1,5; con tamaño da letra 11, que xustifica en ambos os dous lados, con marxes de 2 cm. (esquerda), 1,5 (dereita, arriba e abaixo). As páxinas de resumo, análise e recomendación deberían ter o número situado na parte inferior dereita do tamaño 10 (Times New Roman). Os traballos entregados en formato papel deberán levar grapas na esquina superior esquerda. O emprego do formato indicado e a entrega no lugar, data e procedimento indicados terá una valoración de 1/3 da nota final. |
30 |
Observacións avaliación | |||
O alumnado deberán alcanzar entre os diversos criterios de avaliación un mínimo do 50% da nota para lograr o aprobado. O alumnado poderá manter a calificación do examen escrito (proba Non se manterá ningunha calificación para cursos sucesivos. O alumnado deberán na súa totalidade, excepto causas xustificadas-lesións-, Na segunda oportunidade, se non cumple os O alumnado lesionado que xustifique dita lesión como parte das actividades Matrícula parcial. 1ª oportunidade. O alumnado incluido nesta situación terán a misma avaliación que o resto do estudantado. Matrícula parcial. 2ª oportunidade. O alumnado incluido nesta situación terán a misma avaliación que o resto do estudantados. Os Non se gardará a nota de ningún examen nin a asistencia dun curso para o seguinte. |