Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Expresión corporal e danza | Código | 620G01028 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Actividades iniciais | Nesta metodoloxía incluénse os seguintes aspectos: Presentación da profesora e da guía docente da asignatura. Creación de grupos de traballo estables para a realización dos diferentes traballos teóricos, debates e coreografías grupais. Realización de enquisas de experiencias previas na Expresión Corporal e Danza, así como expectativas do alumnado respeito a materia. Sesións prácticas de desinhibición e creación dunha boa dinámica grupal. |
Sesión maxistral | Impartición de contidos teórico-prácticos por parte da profesora. Sesiones síncronas presenciales e/ou telemáticas a través da plataforma Teams e utilizando os materiais de traballo depositados en Moodle. |
Práctica de actividade física | Sesións prácticas de expresión corporal danza dirixidas pola profesora nas que se realizara dende un traballo más básico técnico ata un traballo de composición creativa a nivel individual, por parellas ou grupal. Os contidos abordados levarán ata a elaboración dunha coreografía individual e dunha coreografía grupal que computarán na calificación final da materia. |
Discusión dirixida | Debates coordinados pola profesora nos que os diferentes grupos de alumn@s cos seus correspondentes temas presentarán un traballo do mesmo que será obxecto de debate e discusión na aula e cuxo desenrrolo e conclusións deben rexistrarse por escrito e incluirse no portafolios da materia. |
Portafolios do alumno | Arquivador ou cartafol no que o alumnado recollerá cronolóxicamente todas as actividades de ensinanza-aprendizaxe realizadas ao longo do cuadrimestre: Diario de sesións coa definición de obxectivos, contidos e valorcaión persoal, traballos individuais e grupais, producións audiovisuais, resumos de debates realizados na aula, material de estudo entregado pola profesora, rexistro de sesións de traballo tutelado, entre outros. Este traballo servirá de guía e fundamento para o examen teórico e as coreografías finais. |
Aprendizaxe colaborativa | A partires de diferentes propostas os grupos traballarán na composición de diferentes coreografías de danza. As coreografías grupais presentaránse nas sesións prácticas e recolleranse en formato audiovisual para a posterior visualización conxunta e a inclusión no portafolios. |
Proba práctica | Examen práctico da materia que consiste na relalización de dous coreografías de expresión corporal danza nas que se amosa o dominio dos contidos técnicos, expresivos e artísticos da materia. Unha coreografía executaráse de xeito grupal e a outra de xeito individual. |
Proba mixta | Exámen teórico da asignatura que poderá inserir diferentes tipos de preguntas: desenrrolo, curtas, test, test de opción múltiple, asociar, ordear, completar, etc. Neste exámen entran todos os contidos e actividades realizadas ao longo do cuadrimestre, tendo especial importancia para a preparación tanto a asistencia diaria as clases como o seguemento da asignatura a través do portafolios. |