Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Planificación do proceso de ensino/aprendizaxe da actividade física e do deporte | Código | 620G01035 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Identificar as principais fases de formación da profesión de docente, e desenvolver, na medida do posible, estratexias para potenciar as habilidades ou competencias docentes con respecto á formación docente e os obxectivos e contidos do programa, co obxecto de vincular a súa futura actuación profesional con criterios de calidade educativa. | A4 A8 A11 A13 |
B1 B2 B4 B5 B6 B8 B10 B11 B14 B15 B16 B18 B19 B20 |
C1 C3 C4 C6 C7 |
Identificar os distintos niveis do actual sistema educativo propostos nas Leis Educativas, as súas características fundamentais e, sobre todo, os aspectos máis relevantes que inciden na perspectiva da intervención didáctica. | A4 A8 A9 A10 A11 A13 A17 |
B4 B7 B8 B11 B12 B14 B16 B18 B19 B20 |
C1 C3 C4 C7 |
Coñecer e comprender a teoría do currículo, as súas diferentes dimensións ideolóxico-teórico-prácticas e a súa aplicación práxica ao actual proceso educativo promovido pola lexislación educativa. | A4 A7 A8 A9 A10 A11 |
B3 B5 B14 B15 B16 B18 |
C1 C3 C4 C7 |
Coñecer os fundamentos básicos da Planificación e Programación Didáctica da Educación Física, incidindo sobre todo nos que promove a lexislación educativa en canto ás diferentes etapas educativas en que se estrutura, incidindo prioritariamente na Educación Secundaria. | A4 A7 A8 A9 A10 A11 |
B3 B5 B14 B15 B16 B18 |
C1 C3 C4 C7 |
Elaborar unha proposta curricular para unha etapa determinada no marco institucional dun centro educativo "tipo", desenvolvendo un ou varios elementos da Programación didáctica da área de E. Física, respectando os factores determinantes e condicionantes dun proxecto curricular de centro. | A4 A5 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A14 A16 A17 |
B1 B2 B4 B5 B7 B10 B12 B14 B15 B16 B17 B19 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
Conceptualizar, identificar e saber aplicar as habilidades docentes encamiñadas á consecución dunha práctica de "calidade" no ensino, relacionándoas coas fases do proceso de E/A e especialmente cos estilos de ensino. | A4 A6 A7 A8 A11 A12 A13 A16 A17 |
B1 B2 B4 B5 B7 B8 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B18 B19 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
Elaborar propostas e modelos de Avaliación e Control para os diferentes elementos do proceso didáctico, baseándose nunha análise sistemática da praxe enfocada cara á calidade docente , e tendo en conta as formulacións educativas propostos a nivel lexislativo. | A4 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A14 A17 |
B1 B4 B5 B7 B8 B10 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 |
C1 C3 C4 C6 C8 |
Explicar cales son e como funcionan os diferentes niveis organizativos que configuran un centro educativo, incidindo prioritariamente nos aspectos concernentes aos departamentos didácticos e as súas propostas de actividades, tanto docentes, como complementarias e extraescolares. | A4 A8 A10 A13 |
B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B11 B12 B14 B15 B16 B18 B19 |
C1 C3 C4 C7 |