Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Planificación do proceso de ensino/aprendizaxe da actividade física e do deporte | Código | 620G01035 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Sesión maxistral | Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. |
Aprendizaxe colaborativa | Formulación de actividades de ensino-aprendizaxe guiadas de forma presencial e/ou apoiados con Tics., que se organizan en pequenos grupos de alumnos/as que traballan de forma conxunta na resolución de tarefas asignadas polo profesor, para optimizar o seu propio aprendizaxje e o doutros membros do grupo. |
Discusión dirixida | Exporanse grupos reducidos de traballo nos que se desenvolverán de forma autónoma por parte dos alumnos/as aspectos básicos do tema, discutiranse en pequeno grupo seguindo as pautas marcadas no guion do tema de discusión, e con posterioridade elaborarase un documento por escrito cos aspectos principais e as súas conclusións. Sobre o devandito documento elaborarase unha presentación, que levará a cabo co resto do alumnado, sendo obxecto de AVALIACIÓN tanto o documento como a presentación realizada |
Presentación oral | Exposición oral, con utilización dos Tics., sobre traballos elaborados por parte dos alumnos de forma individual ou colaborativa. |
Traballos tutelados | Traballo elaborado en pequeno grupo consistente na realización dun ou varios elementos dunha programación didáctica, enmarcada nunha Programación Didáctica de E. FÍSICA para unha etapa educativa determinada. Este traballo e a súa presentación/defensa terá carácter de obrigatorio, e computará a efectos de avaliación e de cualificación final do alumnado. |
Proba mixta | Constará da realización dun exame final na convocatoria de Xuño (e Xullo no seu caso), composto dunha parte conceptual e outra de preguntas de desenvolvemento ou aplicativas da materia, sendo indispensable superar cada unha das partes para a obtención do aprobado. |