Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Traballo fin de grao | Código | 620G01041 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | Anual |
Cuarto | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Comprender as posibles aplicacións do método científico aos diversos ámbitos das ciencias da actividade física e do deporte: deseño metodolóxico, rexistros, bases de datos e análise estatística. | A1 A3 A6 A8 A12 A14 A16 A18 A19 A23 A24 A28 A30 A31 A34 A35 A36 |
B1 B2 B7 B8 B9 B10 B13 B17 |
C3 C5 C7 C8 |
Comprender as posibles aplicacións do método científico aos diversos ámbitos das ciencias da actividade física e do deporte: deseño metodolóxico, rexistros, bases de datos e análise estatística. | A3 A12 A14 A15 A17 A18 A19 A20 A21 A25 A26 A27 A29 A30 A31 |
B3 B4 B7 B9 B11 B13 B15 B17 |
C1 C2 C5 |
Comprender problemas substanciais das ciencias da actividade física e o deporte e propor hipótese para deseñar a estratexia empírica para a súa demostración teórica, que levaría á mellor resolución dos problemas identificados. | A1 A2 A3 A4 A7 A9 A10 A11 A13 A22 A32 A33 |
B5 B6 B12 B13 B16 B18 B19 |
C4 C6 C8 |
Comprender problemas substanciais das ciencias da actividade física e o deporte e propor hipótese para deseñar a estratexia empírica para a súa demostración teórica, que levaría á mellor resolución dos problemas identificados. | A1 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A11 A13 A14 A15 A16 A17 A18 A19 A20 A21 A31 A32 A33 |
B3 B4 B5 B6 B7 B11 B12 B14 B20 |
C1 C2 C4 |
Saber interpretar e utilizar a terminoloxía específica en lingua inglesa relacionada coa tecnoloxía, a información e a estatística aplicada á actividade física e o deporte: táboas de datos, gráficas, diagramas, procedementos, protocolos... | A2 A3 A11 A35 A36 |
B7 B8 B10 |
C1 C2 C3 |
Saber interpretar e utilizar a terminoloxía específica en lingua inglesa relacionada coa tecnoloxía, a información e a estatística aplicada á actividade física e o deporte: táboas de datos, gráficas, diagramas, procedementos, protocolos... | A3 A4 A35 A36 |
B1 B7 |
C1 C2 C3 |
Dotar ao alumno de mecanismos de control sobre a calidade da súa intervención profesiona | A4 A8 A12 A14 A15 A16 A18 A19 A20 A21 A28 |
B1 B2 B3 B8 B19 |
C6 C7 C8 |
Dotar ao alumno de mecanismos de control sobre a calidade da súa intervención profesiona | A1 A4 A5 A6 A7 A8 A10 A11 A13 A14 A15 A16 A17 A18 A28 A29 |
B1 B5 B6 B7 |
C3 C4 C5 C6 C7 |
Coñecer e aplicar as novas tecnoloxías de obtención de rexistros e de procesamento da información e da imaxe á actividade física e ao deporte: formular proxectos que integren as diversas operacións | A35 A36 |
B1 B2 B9 B20 |
C6 |
Coñecer e aplicar as novas tecnoloxías de obtención de rexistros e de procesamento da información e da imaxe á actividade física e ao deporte: formular proxectos que integren as diversas operacións | A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 A16 A17 A18 A19 A20 A21 A22 A24 A25 A27 A29 A30 A32 A33 |
B1 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B11 |
|
Aplicar a situacións profesións reais que fagan conscientes ao alumno dos seus puntos fortes e débiles para recoñecer e mellorar as súas propias aptitudes, actitudes e competencias persoais así como reorganizar marcos de referencia que lle sirvan para entender mellor os conceptos e contidos estudados durante a carreira | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A14 A15 A16 A17 A18 A19 A20 A21 A22 A23 A24 A25 A26 A27 A29 A30 A31 A32 A33 A34 A35 |
B2 B3 B4 B8 B9 B12 B13 B14 B15 |
C4 C5 C6 C7 |
Aplicar a situacións profesións reais que fagan conscientes ao alumno dos seus puntos fortes e débiles para recoñecer e mellorar as súas propias aptitudes, actitudes e competencias persoais así como reorganizar marcos de referencia que lle sirvan para entender mellor os conceptos e contidos estudados durante a carreira | A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 A16 A17 A18 A19 A20 A21 A22 A23 A24 A25 A26 A27 A28 A29 A30 A31 A32 A33 A34 |
B1 B2 B3 B4 B7 B8 B12 B13 B14 B16 B17 B18 B20 |
C3 C4 C5 C6 C7 |