Mestrado Universitario en Rehabilitación Arquitectónica (Plan 2016)
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
1º cuadrimestre
Primeiro
Optativa
3
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Proxectos Arquitectónicos, Urbanismo e Composición
Coordinación
Louzao Martinez, Francisco Xabier
Correo electrónico
x.louzao@udc.es
Profesorado
Louzao Martinez, Francisco Xabier
Correo electrónico
x.louzao@udc.es
Web
Descrición xeral
O interés polas construccións herdadas do pasado foi unha constante na historia europea dnsde a antigüidade ata o mundo contemporáneo. Haberá que esperar ó século XVIII para a formulación do valor documental e histórico da arquitectura e a necesidade da súa conservación e transmisión a futuras xeneracións. Este concepto, amplo e flexible, é un proceso recente e aínda non concluido, con profundas renovacións nos conceptos e metodologxas aplicados ó tema do Patrimonio Arquitectónico.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios. En caso de continxencia adoptaránse as medidas necesarias para garantir a calidade da ensinanza e a integridade dos contidos.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
-Sesión maxistral.
-Atención personalizada.
Mantense o conxunto de metodoloxías docentes empregadas, pasando o modo docente a desenvolverse de maneira non presencial, total ou parcialmente.
*Metodoloxías docentes que se modifican
Non está previsto modificar ningunhas.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado.
Utilizaránse as plataformas de atención personalizada sinaladas con anterioridade postas a disposición pola universidade.
-Correo electrónico: Diariamente. Empregarase para facer consultas, solicitar encontros virtuais para reolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos.
-Moodle: Diariamente. O alumnado dispoñerá de foros da materia nos que poden atopar os power point da asignatura, con texto e imaxes.
-Teams: Poderase empregar para o seguimento e apoio na realización dos traballos.
A temporalización será a establecida segundo o calendario e horario académico, fixados polo centro ó inicio do curso.
4. Modificacións na avaliación
Non se realizarán cambios. Para o alumnado con dificultades xustificadas para realizar as entregas poderánse prever solucións alternativas personalizadas.
*Observacións de avaliación:
Mantéñense as que figuran na guía docente.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías