Aportar ao alumnado os contidos e ferramentas gráficas necesarios para adquirir aptidudes e competencias que lles permitan analizar, imaxinar e representar o espazo arquitectónico.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
- NON SE MODIFICAN OS CONTIDOS DA MATERIA.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
- SESIÓN MAXISTRAL
- TRABALLO TUTELADO
- PRÁCTICAS SEMANAIS
- PROBA OBXECTIVA
*Metodoloxías docentes que se modifican
Todas as metodoloxías sufrirán unha adaptación a un formato virtual, de ser necesario.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- NON SE MODIFICA A ATENCIÓN PERSONALIZADA AO ALUMNADO. PASANDO A SER A TRAVÉS DAS PLATAFORMAS VIRTUAIS, de ser o caso.
4. Modificacións na avaliación
- NON SE MODIFICAN OS CRITERIOS FIXADOS NA GUÍA DOCENTE.
*Observacións de avaliación:
- MANTEÑENSE AS PORCENTAXES ESIXIDAS PARA CADA METODOLXÍA.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía.
- NON SE MOFIFICA A BIBLIOGRAFÍA, dado que o alumnado ten acceso á bibliografía, videos e webgrafía básicas para a realización dos traballos, a través das plataformas MOODLE, TEAMS ou STREAM.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías