AFONDAR NO COÑECEMENTO DAS SUPERFICIES COMPLEXAS E A SÚA REPRESENTACIÓN, DEBUXO CON ORDENADOR EN 3D.
ANÁLISE DA XEOMETRÍA SUBXACENTE NA ARQUITECTURA. A RELACIÓN ENTRE A XEOMÉTRIA, O SISTEMA SUSTENTANTE E RESULTADO ARQUITECTÓNICO FINAL.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
MANTEÑENSE OS CONTENIDOS RELACIONADOS NA GUÍA DOCENTE
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
AS METODOLOXÍAS DOCENTES SE MANTEÑEN ADAPTÁNDOAS Á PLATAFORMA TEAMS.
*Metodoloxías docentes que se modifican
AS SAÍDAS DE CAMPO NON SE REALIZARÁN.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
FERRAMENTAS: TEAMS/CORREO ELECTRÓNICO
TEMPORALIZACIÓN: MANTEÑENSE OS HORARIOS ESTABLECIDOS INICIALMENTE NAS TUTORIAS DOS DOCENTES DURANTE A SEMANA.
4. Modificacións na avaliación
NON SE CONTEMPLAN MODIFICACIÓNS NA AVALIACIÓN
*Observacións de avaliación:
TERANSE EN CONTA AS CIRCUNSTANCIAS ESPECIAIS E XUSTIFICADAS DO ALUMNADO NO CASO DE NON TER RECURSOS INFORMÁTICOS QUE PERMITAN A SÚA ASISTENCIA ÁS CLASES ON-LINE OU A REALIZACIÓN DAS ENTREGAS EN TEMPO E FORMA.
NESTES CASOS ESTUDARASE A SOLUCIÓN COMO UN CASO ESPECIAL DE XEITO PERSONALIZADO.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
MÁNTENSE A BIBLIOGRAFÍA E A WEBGRAFÍA
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías