Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Proxecto da Paisaxe 5 | Código | 630G03028 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 12 | ||||||||||
|
Materias que se recomenda ter cursado previamente | |||
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente | ||
|
Materias que continúan o temario | |
|
Observacións | |
-O desenvolvemento de toda a práctica deberase realizar con debuxos realizados a man e de forma individual ou en grupo. -Valorarase a asistencia ao taller, as entregas das prácticas e a participación en clase do alumn@   -Ademais das entregas parciais o alumno deberá ter un pequeno caderno de notas de campo onde envorcará todas as súas reflexións, probas bosquexos, etc. (Pode ser tamaño A5 ou a elección) -Tamaño recomendado A1 ou A2 Escala 1:2.000 PLAN DE CONTINXENCIA COVID-19. De non poder realizarse presencialmente as clases, tanto interactivas como expositivas, estas realizaranse en formato online. Do mesmo xeito se realizará a avaliación. Utilizaranse para eses fins a plataforma Teams, moodle USC e o correo electrónico – Correo electrónico: Diariamente. De uso pra facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados. – Moodle: Diariamente. Segundo a necesidade do alumando. Dispoñen de “foros temáticos asociados aos módulos” da materia, para formular as consultas necesarias. Tamén hai “foros de actividade específica” para desenvolver as “Discusións dirixidas”, a través das que se se pon en práctica o desenvolvemento de contidos teóricos da materia. – Teams: 1 sesión semanal en gran grupo para o avance dos contidos teóricos e dos traballos tutelados na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da facultade. De 1 a 2 sesións semanais (ou mais segundo o demande o alumnado) en pequeno grupo (ate 6 persoas), para o seguimento e apoio na realización dos “traballos tutelados”. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades da aprendizaxe do alumnado para o desenvolvemento das tarefas |