Mestrado Universitario en Náutica e Transporte Marítimo
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
1º cuadrimestre
Primeiro
Obrigatoria
6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Ciencias da Navegación e Enxeñaría Mariña
Coordinación
Louro Rodríguez, Julio
Correo electrónico
julio.louro@udc.es
Profesorado
Louro Rodríguez, Julio
Pacheco Martínez, Eliseo Antonio
Correo electrónico
julio.louro@udc.es
eliseo.pacheco@udc.es
Web
Descrición xeral
Aínda que en principio pódese considerar que a manobra de buques é unha arte máis que unha ciencia, o maniobrista que coñece un pouco da ciencia, será mellor no desenvolvemento da súa arte de manobrar o buque. O coñecemento da ciencia capacitaralle para identificar máis facilmente as características de manobra do buque e unha rápida avaliación da destreza necesaria para o seu control. Un maniobrista necesita comprender que está a suceder no seu buque e o máis importante, que lle ocorrerá nun curto período de tempo futuro. Por este motivo, o principal obxectivo que se pretende con este curso é o coñecemento da ciencia no que incumbe á manobra dos buques, facendo especial fincapé nas competencias a nivel de xestión que debe de atesourar un Capitán de acordo ao Convenio STCW.
No caso de alumnos que non estean en posesión do Grao en Náutica e Transporte Marítimo e que, polo tanto, o Máster non o habilite profesionalmente, o profesor poderá adaptar a materia ás necesidades do alumno.
Plan de continxencia
a. Modificacións nos contidos:
Non se realizan cambios.
b. Metodoloxías que se manteñen:
• Solución de problemas
• Estudios de casos
• Prueba obxectiva
• Sesión maxistral
• Actividades iniciais
Metodoloxías que se modifican:
i. Todas as metodoloxías pasaríanse a impartir a través do Teams/Moodle, de forma síncrona y/ou asíncrona.
c. Mecanismos de atención personalizada ao alumno:
i. – Correo electrónico: Diariamente. De uso pra facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados.
ii. – Moodle: Diariamente. Segundo a necesidade do alumando. Dispoñen de “foros temáticos” asociados aos módulos da materia, para formular as consultas necesarias. Tamén hai “foros de actividade específica” para desenvolver as “Discusións dirixidas”, a través das que se pon en práctica o desenvolvemento de contidos teóricos da materia.
iii. – Teams: unha sesión semanal en gran grupo para o avance dos contidos teóricos e dos traballos tutelados na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da Escola. Sesións adicionais segundo o demande o alumnado, bien en gran grupo, bien en pequeños grupos, segundo a demanda. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades da aprendizaxe do alumando para desenvolver o traballo da materia.
d. Modificacións na avaliación:
Se manteñen as metodoloxías de avaliación e os % no peso da cualificación, incluido a asistencia, participación e aproveitamento das clases.
Observación de avaliación:
Mantéñense as mesmas que figuran na Guía Docente.
No referente ao “Alumnado con reconñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exenc´n de asistencia” o profesor poñe a disposición do alumno os apunte actualizados da materia en Moodle, non se lle exixe a asistencia a clase para a súa avaliación nas dos oportunidades de xaneiro e xullo e no relativo ás tutorías do profesor
i. – Correo electrónico: Diariamente. De uso pra facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados.
ii. – Moodle: Diariamente. Segundo a necesidade do alumando. Dispoñen de “foros temáticos” asociados aos módulos da materia, para formular as consultas necesarias. Tamén hai “foros de actividade específica” para desenvolver as “Discusións dirixidas”, a través das que se pon en práctica o desenvolvemento de contidos teóricos da materia.
iii. – Teams: unha sesión semanal en gran grupo para o avance dos contidos teóricos e dos traballos tutelados na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da Escola. Sesións adicionais segundo o demande o alumnado, bien en gran grupo, bien en pequeños grupos, segundo a demanda. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades da aprendizaxe do alumando para desenvolver o traballo da materia.
e. Modificacións da bibliografía ou webgrafía:
Non se realizan cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías