Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Mercado de Traballo na Perspectiva Histórica | Código | 650G01038 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Apreciar o papel desempeñado polos factores económicos e os factores institucionais nos procesos de desenvolvemento económico | A1 A3 A17 |
B9 |
|
Coñecer e entender a realidade económica internacional e española, as súas transformacións no longo prazo, os sectores produtivos, e as institucións económicas e a súa evolución | A1 A3 A11 A17 A22 |
B3 B7 |
|
Establecer comparacións entre os diferentes mercados de traballo ao longo do tempo e dos países | A11 A19 |
||
Apreciar como as diferenzas nos ámbitos culturais, legais, políticos, sociais... etc afectaron ao funcionamento dos mercados de traballo e os dereitos dos traballadores e o seu benestar. | A11 A19 |
||
Axudar a entender a orixe e persistencia das desigualdades socio-económicas entre os diferentes países | A3 |
C6 C8 |
|
Mostrar a existencia dunha realidade laboral plural, diversa e dinámica, que non pode aprenderse cunha teoría ou un modelo universal | C4 |
||
Comprender como o factor traballo reaccionou ante os cambios nos mercados, as tecnoloxías e as institucións dende unha perspectiva de longo prazo | A3 A5 A11 A17 |
B8 |
C7 |
Capacidade de expresión, oral e escrita | B1 B4 B5 |
C1 C2 |
|
Capacidade de busca, selección e elaboración de información | A24 |
B13 |
C6 |
Capacidade de aplicación dos coñecementos adquiridos a través da interpretación do material estatístico, gráfico e documental | B2 B10 |
C3 C6 |
|
Destreza na aplicación de técnicas cuantitativas para o tratamento de repertorios estatísticos | A1 |
C4 |
|
Avaliar o comportamento, a cultura e a estratexia das empresas | A20 A21 A24 |
B11 |
|
Estimular o desenvolvemento do afán de superación e liderado, favorecendo a capacidade de convicción e de aceptación dos puntos de vista dos demais | A21 |
||
Potenciar a creatividade e a innovación | B6 B12 |
C1 C4 C6 |
|
Fomentar a iniciativa persoal e emprendedora | C5 C7 |
||
Asumir responsabilidades á hora de lograr unha aprendizaxe e un desenvolvemento persoal e profesional (Planificación do Desenvolvemento Persoal) | A1 |
C3 C7 |
|
Contribuír ao recoñecemento da diversidade e a multiculturalidade | B14 |
C4 |
|
Facilitar o desenvolvemento dun compromiso ético | A9 |
C4 |