Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Atención temperá e discapacidade | Código | 651853203 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
- Coñecer a relación entre atención temperá, desenvolvemento e discapacidade | CP1 |
||
- Entender o significado e utilidade da atención temperá | CP1 |
||
- Analizar o papel da familia na atención temperá | CP1 |
||
- coñecer os recursos sociosanitarios dispoñibeis para a atención ás persoas con discapacidade | CP1 |
||
- ser quen de elaborar unha base de datos documental sobre a atención temperá, desenvolvemento e discapacidade | CP1 |
||
- deseñar un programa de atención temperá nun caso específico | CP1 |
||
- analizar as diferencias entre un programa educativo e outro clínico | CP1 |
||
Capacidade de análise e síntese | CP1 |
||
Razoamento crítico. | CP1 |
||
Capacidade de xestión da información. | CP1 |
||
Capacidade de organización e planificación. | CP1 |
||
Adquirir compromiso ético. | CP1 |