Intervención nas alteracións da aprendizaxe da lecto-escritura e aportacións das TIC
Código
652498035
Titulación
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2015)
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Optativa
9
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Non presencial
Prerrequisitos
Departamento
Pedagoxía e Didáctica Psicoloxía
Coordinación
Fernández Fernández, María Pilar
Correo electrónico
pilar.fernandez1@udc.es
Profesorado
Fernández Fernández, María Pilar
Iglesias Amorin, Fernando
Correo electrónico
pilar.fernandez1@udc.es
f.amorin@udc.es
Web
Descrición xeral
Os obxectivos desta materia poden resumirse nos seguintes:
Proporcionar un coñecemento básico sobre a dimensión estrutural, funcional e procesual dos principais trastornos da linguaxe escrita.
Analizar o papel da memoria no funcionamento lingüístico e cognitivo en tarefas de lecto-escritura.
Deseñar actividades reintervención funcional para un bo desenvolvemento lecto-escritor.
Que establezan relacións entre os procesos implicados na lingua escrita e os diferentes tipos de dificultades que poden presentar os nenos nesta tarefa
Que deduzan o bo uso e/ou as dificultades que encontran os nenos na lingua escrita a partir da análise funcional das tarefas realizadas por estes
Que estuden que información e que variables debemos coñecer para entrar no diagnóstico diferencial entre o atraso lector (dificultades globales,…) e as dificultades específicas
Que tomen conciencia de que na intervención, os obxectivos deben ser coherentes coa valoración funcional levada a cabo.
Que coñezan o modelo PASS (planificación, atención, procesamento sucesivo, procesamento simultáneo) e a relación destes procesos coa lectura
Ademais, nesta materia preténdese que o estudante coñeza os diferentes procedementos tecnolóxicos deseñados dende as TIC para facilitar a aprendizaxe da lecto-escritura, tratar as dificultades de aprendizaxe neste dominio e mellorar a nosa capacidade tecnolóxica para investigar os procesos que interveñen na comprensión lectora
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos:
Non se realizan.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Sesión maxistral, Portafolios, Estudo de casos.
*Metodoloxías docentes que se modifican
Non se modifica ningunha metodoloxía. As metodoloxías se desenvolverán de xeito virtual.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
A través de Teams e correo electrónico en horario de titorías.
4. Modificacións na avaliación
Non hai ningunha modificación.
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
No hai ningunha modificación.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías