Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Inclusión educativa e práctica psicopedagóxica | Código | 652511201 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Xusticia Curricular e inclusión educativa | Factores de desigualdade individual, social e cultural. Acción preventiva e educadora. |
Éxito e fracaso escolar | Culturas Silenciadas A construcción do éxito e do fracaso escolar A avaliación do éxito e o fracaso escolar: estándares educativos e inclusión. Políticas neoliberais e inclusión educativa |
A xénese da anormalidade. Máis alá dos factores psicobiolóxicos | As diferencias de capacidades. A Avaliación das capacidades: A influencia dos factores sociais e culturais nos resultados. |
Da segregación á integración educativa: Modelos de atención á diversidade e práctica psicopedagóxica | Os fundamentos do traballo psicopedagóxico na Educación Especial segregada. A Integración escolar como unha crítica práctica da Educación Espeical tradicional. Modelo deficitario de resposta á diversidade e práctica psicopedagóxica asociada |
A inclusión educativa como marco do traballo psicopedagóxico | A inclusión: Unha crítica teórico- práctica á Educación Especial Modelo social da discapacidade: Consecuencias na práctica psicopedagóxica Análise da atención á diversidade no sistema educativo como punto de partida para a inclusión. A orientación psicopedagóxica nunha escola inclusiva |