Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Avaliación de Materiais Curriculares | Código | 652536008 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Seminario | A9 A10 A11 C4 C7 C8 | Serán tomadas en conta na avaliación: a)A participación activa do alumnado nos diferentes temas de debate. As aportacións realizadas nas que se pon de manifesto a consulta dos materiais proporcionados ou de pesquisa persoal. b)A elaboración e análise de casos e a aportación creativa e informada na súa análise e nas propostas educativas de acción pedagóxica |
40 |
Proba de ensaio | A9 A10 A11 B2 B3 B5 B6 C4 C7 C8 | Dado que pretendemos favorecer a capacidade de "aprender a aprender", non podemos cair na contradición dunha modalidade de avaliación incoherente coas metas que orientan este proxecto de docéncia. Se pretendemos fomentar a capacidade de reflexón crítica é preciso que as estratéxias e provas de avaliación que promovamos permitan comprovar até que ponto se mellorou na capacidade de análise e reflexón crítica sobre as perspectivas teóricas e práticas que estudamos durante o curso. Xa que logo, a avaliación terá en conta as seguintes cuestións: *** De maneira principal, valorara-se a participación nos debates no seio dos grupos e nos debates abertos sobre as leituras realizadas. ** As aportacións documentais e de investigación persoal realizadas durante o seminario * A proba de ensaio sobre a temática abordada na matéria. Este ensaio valorará especialmente a forma de argumentar de xeito coerente e coa adecuada fundamentación sobre un tema amplo, que cruza vários dos núcleos e temas desenvolvidos durante o curso. Para a realización deste ensaio póde-se utilizar todo o material bibliográfico de que se dispoña e notas persoais. |
60 |
Observacións avaliación | |||
<p>En xeral, tanto para valorar os traballos, como a participación nos debates e o exame final terase en conta:<br />• a utilización do coñecimento disponível; <br />• a comprenson das ideias básicas desenvolvidas;<br />• o domínio conceptual; <br />• a elaboración de ideias; <br />• a capacidade para relacionar ideias;<br />• a profundidade nas análises e na sua fundamentación; <br />• a capacidade crítica, e<br />• o estilo próprio e a claridade expositiva de esquemas e do seu desenvolvimento.</p><style><p class="newyork"> Dado que pretendemos favorecer a capacidade de
"aprender a aprender", non podemos cair na contradición dunha modalidade de avaliación que contradiga as metas que orientan este proxecto de docéncia. Se pretendemos fomentar a capacidade de reflexón crítica é preciso que as estratéxias e provas de avaliación que promovamos permitan comprovar até que ponto se mellorou na capacidade de análise e reflexón crítica sobre as perspectivas teóricas e práticas que estudamos durante o curso.</p><p class="newyork"> Xa que logo, a <b>avaliación</b> constará das seguintes partes:</p><p class="newyork">*** <b>De maneira principal</b>, valorara-se <b><i>a participación nos debates</i></b> no seio dos grupos e nos debates abertos sobre as leituras realizadas.</p><p class="newyork">** A cualidade dos <b>traballos, aportacións e investigación</b> das práticas.</p><p class="newyork">* <b>Proba de ensaio sobre a temática abordada na matéria</b>. Este ensaio valorará especialmente a forma de argumentar de xeito coerente e coa adecuada fundamentación sobre un tema amplo, que cruza vários dos núcleos e temas desenvolvidos durante o curso. Para a realización deste ensaio póde-se utilizar todo o material bibliográfico de que se dispoña e notas persoais.</p><p class="newyork"> En xeral, tanto para valorar os traballos, como a participación nos debates e o exame final terei en conta:</p><p class="newyork">· a utilización do coñecimento disponível; </p><p class="newyork">· a comprenson das ideias básicas desenvolvidas;</p><p class="newyork">· o domínio conceptual; </p><p class="newyork">· a elaboración de ideias; </p><p class="newyork">· a capacidade para relacionar ideias;</p><p class="newyork">· a profundidade nas análises e na sua fundamentación; </p><p class="newyork">· a capacidade crítica, e</p><p class="newyork">· o estilo próprio e a claridade expositiva de esquemas e do seu desenvolvimento.</p> </body> </html> </style> |