Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Planificación Estratéxica dos Procesos na Xestión de Calidade: Proxectos de Dirección | Código | 652536012 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A27 | E27: Valorar a importancia da planificación estratéxica nos centros docentes. |
A28 | E28: Argumentar a xestión por procesos nos centros docentes. |
A29 | E29: Interpretar a información pertinente sobre prevención de riscos laborais nos centros docentes. |
A30 | E30: Deseñar manuais de autoprotección dos centros docentes. |
A31 | E31: Propoñer áreas de mellora nos centros docentes. |
A32 | E32: Definir obxectivos, tendo en conta os recursos e a organización dos centros docentes. |
A33 | E33: Construír indicadores de logro nos centros docentes. |
B2 | CB7: Que o estudantado saiba aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos más amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 | CB8: Que o estudiantado sexa capaz de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 | CB9: Que o estudantado saiba comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B14 | G9: Dirixir estratexicamente: planificar, implementar e avaliar plans e proxectos dos centros educativos. |
B20 | G15: Deseñar un proxecto de dirección. |
C1 | T1: Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas línguas oficiais da comunidade autónoma. |
C7 | T7: Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
C9 | T9: Ter a capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer plazos e cumplilos. |