Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Innovación docente | Código | 652610E01 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 2 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Concebir a innovación educativa como unha actitude profesional imprescindible para respostar ás esixencias formativas ante o reto da crise ecosocial e a pandemia e aplicar a "sustancia espiritual" das tecnoloxías dixitais o ensino. | AP3 AP8 AP9 AP26 |
CP3 CP6 CP8 |
|
Comprender que a innovación ante a crise ecosocial e a pandemia trasciende a especificidade de cada área de coñecemento e busca superar as tradicionais barreiras entre profesorado, profesorado e alumnado, entre centro educativo e comunidade e entre a “escola” e a vida | AP3 AP8 AP9 AP26 |
CP3 CP6 CP8 |
|
Asociar a innovación con a investigación permanente para incorporar os retos que teñe a humanidade e o noso planeta dende a xusticia social global: o cambio climático e a pandemia, o xiro dixital, a brecha de participación e a democratización do coñecemento, a igualdade de xénero, a diversidade e a interculturalidade. | AP3 AP8 AP9 AP26 |
CP3 CP6 CP8 |