| Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
| Asignatura | Intervención Educativa sobre Problemas Fundamentais de Desadaptación Social | Código | 652811302 | |||||||||||
| Titulación | 
 | |||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| 1º e 2º Ciclo | Anual | Terceiro | Obrigatoria | 7.5 | ||||||||||
| 
 | ||||||||||||||
| Temas | Subtemas | 
| NÚCLEO I: A historia do presente da xustiza xuvenil | TEMA 1.1. Antecedentes históricos relativos ás medidas de regulación e de control social da infancia e da xuventude abandonada e/ou delincuente. TEMA 1.2. Perigo social, obrigatoriedade escolar e definición social de diferentes tipos de infancia. | 
| NÚCLEO II:  Desadaptación, delincuencia e vulnerabilidade social. | TEMA 2.1. Aproximación conceptual TEMA 2.2. Perspectivas definitorias desadaptación social. TEMA 2.3. Desviación, delito e orde social. TEMA 2.4. Violencia, delito e vulnerabilidade | 
| NÚCLEO III: Adolescentes socialmente conflitivos: propostas de acción socioeducativa | TEMA 3.1. Escenarios adolescentes: diferentes e desiguais TEMA 3.2. Menores en desprotección e en conflito social: Marco lexislativo. | 
| NÚCLEO  IV: A Educación social no ámbito da vulnerabilidade social | TEMA 4.1. A  educación especializada como antecedente da educación social. TEMA 4.2. Principais problemas na definición do perfil profesional. TEMA 4.3. Modelos de acción socioeducativa | 
| NÚCLEO IV: Os proxectos como método de traballo | - "O educador e a programación: unha experiencia concreta" - "O proceso de intervención socioeducativa no caso dun menor en situación de risco social" - "Experiencias socioeducativas en medio aberto" - "A favor dos desfavorecidos" |