Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Investigación e avaliación da calidade de proxectos educativos | Código | 652G01010 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Bloque I. Conceptualización da investigación, avaliación e calidade | Tema 1. O proceso de investigación educativa 1.1. Conceptualización 1.2. Formulación do problema 1.3. Revisión da literatura/bibliografía 1.4. Hipóteses e variables 1.5. As variables 1.6. A mostra 1.7. Técnicas de recollida da información 1.8. Técnicas de análise de datos 1.9. Conclusións 1.10. O informe de investigación Tema 2. Aproximación ao concepto de avaliación 2.1. Evolución do concepto 2.2. Definición de avaliación educativa 2.3. Tipoloxía de avaliación 2.4. Obxectivos e funcións da avaliación Tema 3. Aproximación ao concepto de calidade educativa 3.1. Evolución do concepto 3.2. Aproximación ao concepto de calidade educativa 3.3. Tipoloxías 3.4. Os sistemas de xestión de calidade total 3.4.1. A xestión por procesos |
Bloque II. Técnicas de recollida da información | Tema 4. Técnicas de recollida da información 4.1. Técnicas de observación 4.2. Técnicas sociométricas 4.3. Técnicas biográficas 4.4. Técnicas grupales 4.5. Escalas de actitude 4.6. Probas |
Bloque III. Metodoloxía observacional | Tema 5. Técnicas de observación 5.1. Observación directa simple 5.2. Observación directa experimental 5.3. Observación documental 5.4. Observación por encuesta |
Bloque IV. Análise da información e elaboración do informe | Tema 6. Técnicas de análise de datos 6.1. Clasificación dos datos 6.2. Análise de datos 6.3. Conclusións Tema 7. O informe de investigación 7.1. Aspectos a ter en conta para a súa elaboración 7.2. Contido e presentación formal |
Bloque V. Modelos para a avaliación de calidade de centros e proxectos educativos. | Tema 8. Modelos de avaliación 8.1. Modelos de avaliación das organizacións 8.2. Modelos de avaliación desde un punto de vista epistemolóxico e metodolóxico 8.3. Modelos humanísticos, fenomenológicos ou subxectivistas 8.4. Modelos holísticos Tema 9. Modelos de xestión de calidade 9.1. Modelo de control de calidade global da empresa 9.2. Modelo do Premio Deming á calidade 9.3. Modelo de Malcolm Baldrige 9.4. Modelo Europeo de Xestión de Calidade 9.5. Modelo Iberoamericano de Excelencia na Xestión Tema 10. Tipos de proxectos educativos 10.1. Proxecto Educativo do Centro 10.2. Proxecto Curricular do Centro 10.3. Proxecto Curricular de Etapa 10.4. Proxecto Curricular de Ciclo 10.5. Programacións Didácticas de Ciclo 10.6. Programacións de actividades e tarefas -Programacións de Aula- 10.7. Outros plans/programas/proxectos 10.7.1. Plan de Atención á Diversidade 10.7.2. Plan de Orientación e Acción Tutorial 10.7.3. Programa Anual de Formación do Profesorado 10.7.4. Programación Xeral Anual 10.7.5. Plan de Convivencia 10.7.6. Proxecto Lingüístico 10.7.7. Proxecto lector 10.7.8. Plan das TIC 10.7.9. Plan do Período de Adaptación Tema 11. Avaliación de Proxectos Educativos 11.1. A avaliación da calidade nos centros educativos. Tipoloxía. 11.2. Avaliación da calidade na educación infantil 11.3. Plan de mellora 11.3.1. Criterios, ámbitos e indicadores |