Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Educación inclusiva e multicultural | Código | 652G01011 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Discusión dirixida | A1 A5 A8 A9 A12 A13 A14 A19 A21 A26 A28 A32 B3 B5 B11 B16 B17 B20 B24 C4 C6 C8 | Respostas a cuestións específicas establecidas nas clases interactivas, que se elaboran de forma colectiva nos grupos de traballo (de 3-5) por medio dunha serie de tarefas na plataforma Moodle. No seu conxunto, se forma un portafolio que da evidencias da aprendizaxe ao longo da materia. | 20 |
Traballos tutelados | A1 A5 A8 A9 A12 A13 A14 A19 A21 A26 A28 A32 B3 B5 B11 B16 B17 B20 B24 C4 C6 C8 | Traballos colaborativos que se levan a cabo en grupos de 3-5 e que se entregan de forma escrita. As datas limites serán especificadas no primeiro día de clase, xunto coas pautas para seguir co cumprimento de cada traballo. | 80 |
Observacións avaliación | |||
Os criterios de avaliación para a 1ª e 2ª convocatoria do exame serán os mesmos. As faltas (tanto ás sesións presenciais como ás virtuais) pódense xustificar por informe de médico ou laboral. Para alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, se pode adaptar os criterios sempre cando se avise da situación durante as primeiras dúas semanas da materia. |