Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Educación psicomotriz e habilidades motrices | Código | 652G01039 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Actividades iniciais | Actividades que levan a cabo antes de iniciar calquera proceso de ensino-aprendizaxe a fin de coñecer as competencias, intereses e/ou motivacións que posúe o alumnado para o logro dos obxectivos que se queren alcanzar, vinculados a un programa formativo. Con ela preténdese obter información relevante que permita articular a docencia para favorecer aprendizaxes eficaces e significativas, que partan dos saberes previos do alumnado |
Aprendizaxe colaborativa | Conxunto de procedementos de ensino-aprendizaxe guiados de forma presencial e/ou apoiados con tecnoloxías da información e as comunicacións, que se basean na organización da clase en pequenos grupos nos que o alumnado traballa conxuntamente na resolución de tarefas asignadas polo profesorado para optimizar a súa propia aprendizaxe e o dos outros membros do grupo. |
Presentación oral | Presentación por parte dos alumnos do proxecto ou traballo realizado e previamente aprobado polo profesor e elexido entre profesor e alumno. |
Sesión maxistral | Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. |
Traballos tutelados | Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe do “como facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe. |
Simulación | Ponse ao suxeito ante unhas condicións hipotéticas nun contexto educativo, nas cales se proba ou seu comportamento #ante situacións concretas, vos seus coñecementos, a súa capacidade de analizar alternativas e as súas consecuencias. |
Aprendizaxe servizo | Realizarase unha experiencia de Aprendizaxe Servizo ofrecendo así un ben á comunidade cubrindo unha lagoa ou necesidade existente e dando a posibilidade ao alumnado universitario de mellorar as súas fortalezas á hora de interactuar con nenos no ámbito educativo. Aplicando desta maneira todos os coñecementos vistos na materia a unha realidade concreta. |
Práctica de actividade física | Metodoloxía baseada na posta en práctica de sesións de actividade física para que os alumnos poidan impartilas (función docente), vivenciarlas (análise da pertinencia dos contidos) ou observalas (procesos de avaliación e control). Trátase dunha metodoloxía fundamentalmente práctica, pero cunha intención de reflexión e aplicación dos aspectos teóricos relacionados. |