Farase unha revisión dos componentes da lingua española orientada a complementar a formación lingüística dos logopedas, seleccionando os aspectos máis relacionados cos trastornos logopédicos, coa súa evaluación e intervención.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
*Metodoloxías docentes que se modifican
Actividades iniciais: Faranse mediante Moodle e Teams.
Sesión maxistral: Substituiranse por sesións a través de Teams e apuntamentos autoexplicativos
Obradoiro: Realizarase mediante Moodle e Teams.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Mediante correo electrónico e foro de Moodle. Ademais, en horas de titoría ou previo acordo, mediante chamada, videochamada ou chat en Teams.
4. Modificacións na avaliación
Obradoiro: Consistirá en actividades realizadas a través de Moodle co apoio de Teams.
*Observacións de avaliación:
Mantense as indicadas no apartado "Avaliación". A titorización das actividades farase mediante correo electrónico, Moodle ou Teams.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Limitarase ao material dispoñible en liña e en Moodle.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías