Esta asignatura pretende el desarrollo de competencias que permitan al alumnado comprender y aplicar los conocimientos relacionados con la práctica clínica y/o comunitaria de la Terapia Ocupacional en las personas mayores.
Descriptor:
Estancias prácticas para aplicar teorías, fundamentos, metodologías, técnicas, evaluaciones y valoraciones de Terapia Ocupacional, trabajando adecuadamente en equipo y desarrollando las funciones y destrezas propias de este profesional en diferentes entornos, domicilios, centros, hospitales, instituciones y grupos sociales y poblacionales.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Tema 1. O proceso de intervención da Terapia Ocupacional no ámbito das persoas maiores, adaptando os contidos a casos de intervención
Tema 2. Estancias Prácticas altamente dirixidas polos terapeutas ocupacionais docentes/titores dos centros conveniados. Nivel intermedio. #Adaptar esta práctica ás clases virtuais por teams e material de casos prácticos con profesores con dilatada experiencia no ámbito e que estiveran nos seus centros de traballo especificamente Centro de día da Cruz Vermella e Centro Asociación Coruñesa de Familiares de Alzheimer e outras demencias AFACO; e residencias de maiores a centro así como docentes que realizasen valoración da dependencia nos domicilios, proxectos de TIC en residencias, intervención da Terapia ocupacional nos domicilios con persoas afectadas por diversas enfermidades, entre outras
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Estudio de Casos, Mesa redonda y Actividades iniciales
*Metodoloxías docentes que se modifican
Prácticas clínicas, Portafolio do alumno e Recensión bibliográfica. Inclúese unha actividade de aprendizaxe e servizo e una Proba mixta
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Moodle Una vez a la semana/ Unha vez á semana.
Teams Dos veces a la semana/ Dúas veces á semana
Correo electrónico Una vez a la semana/ Unha vez á semana.
4. Modificacións na avaliación
Estudio de Casos/
Estudo de caso 90% Se valorará, además de los conocimientos adquiridos, la capacidad de expresión escrita del alumno (evaluando de forma negativa los errores gramaticales y ortográficos), la integración de conceptos y la capacidad de resolución de problemas, así como la integración y la aplicación de conceptos teóricos-prácticos adquiridos previamente, las destrezas y los conocimientos adquiridos.
Valorarase, ademais dos coñecementos adquiridos, a capacidade de expresión escrita do alumno (avaliando de forma negativa os erros gramaticais e ortográficos), a integración de conceptos e a capacidade de resolución de problemas, así como a integración e a aplicación de conceptos teóricos-prácticos adquiridos previamente, as destrezas e os coñecementos adquiridos.
Prueba mixta/
Proba mixta 10% Se valorará la integración y la aplicación de conceptos teóricos-prácticos adquiridos previamente, las destrezas, las competencias y los conocimientos adquiridos.
Valorarase a aplicación de conceptos teóricos-prácticos adquiridos previamente, as destrezas, as competencias e os coñecementos adquiridos.
*Observacións de avaliación:
- Obter un mínimo dun 50% en cada unha das metodoloxía esixidas.
- Entregar e expoñer os traballos tutelados na data que se indique.
- A oportunidade de xullo estará sometida aos mesmos criterios que a de xuño
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías