Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Educación para a saúde: psicoloxía da saúde e cuidados básicos | Código | 653G01408 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
UNIDADE 1. INTRODUCCION Á ATENCION ANTE SITUACIÓNS DE URXENCIA | 1.1. Principios e prioridades na atención de urxencia. 1.2. Valoración primaria e secundaria. |
UNIDADE 2. COIDADOS BASICOS NA ATENCION DE URXENCIA:SITUACIÓNS DE RISCO VITAL |
2.1. Obstrución da via aérea 2.2. Resucitación cardiopulmonar básica. 2.3. Hemorraxia severa |
UNIDADE 3. COIDADOS BASICOS NA ATENCION DE URXENCIA: OUTRAS SITUACIÓNS DE RISCO |
3.1. Feridas e queimaduras 3.2. Intoxicacións e reaccións adversas 3.3. Traumatismos. 3.4. Situacións de urxencia relacionadas co estado de saúde |
UNIDADE 4. TEORÍA DA COMUNICACIÓN HUMANA. A EMPATIA. Os FERENTES ESTILOS DE COMUNICACIÓN. A RELACIÓN TERAPÉUTICA. |
4.1. Empatía y comunicación. 4.2. Estilos de comunicación profesional. 4.3. Informar vs. comunicar. Barreras. 4.4. Aprendizaxe das habilidades de comunicación. Modalidades. |
UNIDADE 5. Os ELEMENTOS BÁSICOS DA COMUNICACIÓN. ADESTRAMENTO EN HABILIDADES BASICAS DE COMUNICACIÓN. | 5.1. Elementos verbais e non verbais da comunicación. A empatía. 5.2. Preguntas, suxestións, reflexos, resumos, mensaxe ?eu?, suxestións, reforzos da comunicación. |
UNIDADE 6.MANEXO DE SITUACIÓNS DIFÍCILES | 6.1. Manexo da agresividade 6.2. Atención das demandas imposibles 6.3. Inhibición e conflitos de relación 6.4. Comunicación de información aversiva. ?As malas noticias?. |