Mestrado Universitario en Estudos Avanzados en Museos, Arquivos e Bibliotecas
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
1º cuadrimestre
Primeiro
Obrigatoria
3
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Humanidades
Coordinación
Ruiz Astiz, Javier
Correo electrónico
j.ruiz.astiz@udc.es
Profesorado
Ruiz Astiz, Javier
Correo electrónico
j.ruiz.astiz@udc.es
Web
Descrición xeral
Os obxectivos son:
1º) Acadar por parte dos e das discentes a formación que lles permita coñecer o funcionamento legal e profesional que require traballar en rede. Unha labor que require que se desenvolva dentro dun determinado territorio e dentro dun sistema propio das ciencias da información e documentación.
2º) Dotar ás alumnas/os de coñecementos para levar a cabo a análise dos sistemas de información e documentación, e así poder optimizar as posibilidades que ofrecen para mellorar os servizos de cara ao usuario.
3º) Conquerir que os alumnos/as adequiran formación e habilidades instrumentais e intelectivas, que no eido profesional lles achancen chegar a sinerxias efectivas mediante o emprego do traballo en rede, e que sexan capaces de revertir os seus resultados desas sinerxias cara aos cidadáns.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
– Non se realizarán cambios.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen:
– Sesión maxistral.
– Traballos tutelados.
– Lecturas.
– Atención personalizada.
*Metodoloxías docentes que se modifican:
– Proba mixta (non se realizará de forma presencial, senon por medios telemáticos).
– Sesión maxistral (non se realizará de forma presencial, senon por medios telemáticos: Teams).
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
– Correo electrónico: Diariamente. De uso pra facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados.
– Moodle: Diariamente. Segundo a necesidade do alumando. Dispoñen de “foros temáticos asociados aos módulos” da materia, para formular as consultas necesarias. Tamén hai “foros de actividade específica” para desenvolver as “Discusións dirixidas”, a través das que se se pon en práctica o desenvolvemento de contidos teóricos da materia.
– Teams: sesións en gran grupo para o avance dos contidos teóricos e dos traballos tutelados na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da facultade. De 1 a 2 sesións semanais (ou mais segundo o demande o alumnado) en pequeno grupo (ate 4 persoas), para o seguimento e apoio na realización dos “traballos tutelados”. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades da aprendizaxe do alumando para desenvolver o traballo da materia.
4. Modificacións na avaliación
– Non se realizarán cambios, polo que as porcentaxes seguirán sendo os mesmos.
*Observacións de avaliación:
Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente.
Requisitos para superar a materia:
1. Asistir e participar regularmente nas actividades da clase.
2. Obter unha puntuación do 50% do peso de cada unha das partes obxecto de avaliación (traballo tutelado, lecturas e exame).
3. Entregar e expoñer o traballo tutelado na data que se indique.
4. A 2ª oportunidade estará sometida aos mesmos criterios que a 1ª oportunidade.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
– Non se realizarán cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías