Acceso e recuperación de información e documentación a distancia. Principais servicios telemáticos. Sistemas de redes e servizos de información electrónica. Aplicacións o campo da Biblioteconomía e Documentación. Evaluación de productos de información electrónica. Políticas europeas relativas á teledocumentación e o teletraballo. Técnicas de navegación en Internet
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas
*Metodoloxías docentes que se modifican
Non se modifican as metodoloxías empregadas. Mudarase a súa realización á plataforma TEAMS. A proba obxetiva realizarase a través de teams/moodle.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo electrónico: Diariamente. Resolución de consultas, solicitude de titorías e seguimento dos traballos tutelados.
– Moodle: Segundo necesidades. Contidos necesarios para a realización da materia. Publicación de novas para informar de eventos de interese, calificacións, etc.
– Teams: 1 sesión semanal na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da facultade. Seguimento de traballos tutelados e realización de titorías.
4. Modificacións na avaliación
Non se modifican os conceptos e porcentaxe de avaliación. As probas parciais e final realizaranse a través de teams e/ou moodle
*Observacións de avaliación:
Preguntarase a todolos alumnos mediante moodle, previamente ó examen, se teñen algunha problemática de conexión para realizar o exame de forma síncrona. No caso de que algún alumno teña problemas, realizarse o exame de forma telefónica.
En caso de que os problemas se produzan durante a realización do exame, tamén se recurrirá ó exame oral mediante chamada telefónica.
Calquera eventualidade do alumno coa realización do exame síncrono terá que ser comunicada ós profesores á maior brevidade para poder articular unha solución da forma máis rápida posible.
Para a evaliación de segunda oportunidade, o alumno poderá entregar os traballos tutelados que se avaliarán baixo os mesmos criterios empregados durante o primeiro cuatrimestre.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías