Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Ética e Deontoloxía Profesional da Industria da Moda | Código | 710G03011 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Bibliografía básica | |
Blackburn, S. (2003). Ethics : a very short introduction. Oxford ; New York: Oxford University Press. Guisán, E. (2006). Introducción a la ética (3ª ed.). Madrid: Cátedra. Gwilt, Alison y Timo Rissanen. Shaping Sustainable Fashion : Changing the Way We Make and Use Clothes. London ; Washington, DC: Earthscan, 2010. Lozano, F. (2011). Qué es la ética de la empresa. Barcelona: Proteus. Como e-book en 2012. Panza, C., y Potthast, A. (2010). Ethics for dummies. Hoboken: Wiley. Salcedo, Elena: Moda ética para un futuro sostenible. Barcelona, ??Gustavo Gili Editorial, 2014. Velasquez, M. G., Herrero Díaz, M. d. J., & Estrada Velázquez, E. (2012). Ética en los negocios : conceptos y casos (7ª ed.). México: Prentice Hall. Existe también la 7ª ed. en inglés: Velasquez, Manuel G. (2012): Business ethics : concepts and cases. New York: Pearson. *****Esta será la obra básica de referencia***** |
|
Bibliografía complementaria | |
Conrad, C. A. (2018). Business Ethics - A Philosophical and Behavioral Approach. Cham: Springer Nature. Cortina Orts, A. (2008). Ética de la empresa : claves para una nueva cultura empresarial (8ª ed.). Madrid: Trotta. Frederick, R. E. (2002). A companion to business ethics. Oxford: Blackwell Publishers. Heath, E., Kaldis, B., & Marcoux, A. (2019). The Routledge Companion to Business Ethics. London: Routledge. Hinman, L. M. (2013). Ethics : a pluralistic approach to moral theory (5th ed.). Boston, MA: Wadsworth Pub Co. Hoffman, W. M., Frédérick, R., & Schwartz, M. S. (2014). Business ethics : readings and cases in corporate morality (5th ed ed.). Chichester (West Sussex): Wiley. Klein, N. (1999). No space, no choice, no jobs, no logo : taking aim at the brand bullies. New York: Picador USA. Klein, N. (2017). No logo : el poder de las marcas. Barcelona [etc.]: Paidós. Minney, S. (2017). Slave to Fashion. Oxford: New Internationalist Publications. Minney, S., & Watson, E. (2011). Naked fashion : the new sustainable fashion revolution. Oxford New Internationalist. Savater, F. (2014). Ética para la empresa. Barcelona: Conecta. Shaw, W. H. (2017). Business ethics (9th edition. ed.). Boston, MA: Cengage Learning. Svendsen, L. F. H. (2006). Fashion : a philosophy. London: Reaktion. |