Temas Subtemas
Parte I. Introducción á internacionalización da empresa de moda 1.1. Concepto de comercio exterior
1.2. Mercadotecnia internacional
1.3. Bases da mercadotecnia internacional na industria da moda
1.4. Estructura, funcionamento do comercio internacional na industria da moda
1.5. Internacionalización manufactureira vs. internacionalización detallista na industria da moda
1.6 Intitucións de apoio para o posicionamiento da empresa de moda en terceiros países (IGAPE, ICEX...)
1.7. Negociación internacional na industria da moda
Parte II. O proceso de internacionalización na industria da moda 2.1. A internacionalización e mercado exterior na industria da moda
2.2. O plan de internacionalización na industria da moda
2.3. O proceso de planificación estratéxica na industria da moda
2.4. Proceso de internacionalización na industria da moda
2.5. Estratexias de internacionalización e posicionamiento en terceiros países e novos mercados na industria da moda


Parte III. A mercadotecnia internacional na industria da moda 4.1. Concepto de produto no mercado exterior na industria da moda
4.2. Posicionamento da marca no mercado exterior na industria da moda
4.3. A distribución no mercado internacional na industria da moda
4.4. A función dos intermediarios no comercio exterior en na canle de distribución nas empresas exportadoras na industria da moda
4.5. O prezo no mercado internacional na industria da moda
4.6. A comunicación no mercado internacional na industria da moda
4.7. A internacionalización a través do e-commerce na industria da moda