Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Modelos e Técnicas de Simulación Empresarial: Xogo de Empresa | Código | 710G03026 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Aprendizaxe colaborativa | Esta metodoloxía baséase no traballo en pequenos grupos, onde estudantes con diferentes niveis de habilidade usan unha variedade de actividades de aprendizaxe para mellorar a comprensión dun tema. |
Traballos tutelados | Os estudantes traballarán en equipo e deberán tomar decisións sobre aspectos como: estratexias, produtos, deseño, marca e posicionamento, políticas de prezos, canles, comunicación, contratación, custos, investimentos, financiamento, etc., e analizar os resultados das mesmas, froito da interacción dos diferentes equipos. |
Proba de resposta múltiple | Os estudantes participarán en titorías presenciais onde recibirán atención personalizada para a súa preparación, que requirirá traballo tutelado na aula e traballo autónomo fóra dela. A presentación das distintas fases da simulación empresarial será presencial e plenaria. |
Presentación oral | Proba tipo test de resposta múltiple onde só unha opción é correcta e as respostas incorrectas penalizan. |
Sesión maxistral | Os equipos de estudantes farán presentacións sobre as decisións estratéxicas tomadas na simulación empresarial. Na aula explicaranse as bases teóricas e conceptuais necesarias para realizar unha simulación empresarial no sector da moda. |