Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Monitorización e Supervisión de Sistemas | Código | 730497238 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Segundo | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba obxectiva | A7 A8 B1 B2 B3 B4 B5 B13 B15 B14 B16 B6 C1 C2 C3 C6 C7 C8 C9 C11 | Examen tipo proba obxetiva | 50 |
Solución de problemas | A7 A8 B1 B2 B3 B4 B5 B13 B15 B14 B16 B6 C1 C2 C3 C6 C7 C8 C9 C11 | Resolución de problemas que poderán estar integrados ben na proba obxetiva, ben en traballos tutelados. | 20 |
Prácticas de laboratorio | A7 A8 B1 B2 B3 B4 B5 B13 B15 B14 B16 B6 C1 C2 C3 C6 C7 C8 C9 C11 | Realización das tarefas plantexadas. | 10 |
Traballos tutelados | A7 A8 B1 B2 B3 B4 B5 B13 B15 B14 B16 B6 C1 C2 C3 C6 C7 C8 C9 C11 | Proporanse traballos a realizar polo estudante no marco da asignatura que serán evaluados, con posibilidade de que teñan que ser expostos en público. | 20 |
Observacións avaliación | |||
No exame correspondente á segunda oportunidade poderáse optar por avaliar unicamente a proba mixta coa súa puntuación correspondente, á que se lle sumaran os puntos correspondentes das outras probas de evaluación continua obtidas ó longo do curso, ou ben avaliar a totalidade da asignatura a traves da proba obxetiva. Neste caso, no exame deberase demostrar a adquisición das competencias traballadas nas distintas metodoloxias. Para a obtención do aprobado é necesario alcanzar unha puntuación mínima de 50 sobre 100. A nota final obterase sumando as cualificacións das distintas metodoloxías expostas no apartado de "avaliación", a condición de que se cumpra coa condición de que se obtivo polo menos 30 puntos na proba mixta. No caso de que non se cumpra a condición anterior, a nota final será a nota da proba mixta. Os alumnos con dispensa de asistencia a clase terán que demostrar a adquisición das competencias e coñecementos avaliados en cada unha das metodoloxias. Podesase propor neste caso unha proba de evaluación especifica para estos alumnos co fin de avaliar a sua adquisición de competencias nas distintas metodoloxias. |