| Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
| Asignatura | Deseño Narrativo | Código | 730529003 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Temas | Subtemas |
| 1. Introducción | -Estruturas narrativas clásicas -Xéneros -Conceptos básicos da linguaxe audiovisual -Narrativa lineal vs narrativa non lineal -Crossmedia e transmedia |
| 2. Narración e personaxes | -Historia, trama e tema. -Conflicto e tensión. O dilema. -Arquetipos e personaxes -Diálogos -Recursos narrativos |
| 3. Deseño narrativo para videoxogos | -Tipoloxía de xogadores -Estruturas narrativas nos videoxogos. -Deseño da narración interactiva. -Outras formas de contar a historia: Cutscenes e narrativa ambiental. |
| 4. Narrativa e experiencia de xogo | -Game story vs player story -Player Agency -Soportes e experiencia de usuario |
| 5. O traballo de deseño narrativo en videoxogos | -Equipo e roles -Documentos de deseño narrativo |