Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Modelaxe e Animación 3D para Videoxogos II | Código | 730529016 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
O obxectivo desta materia é que o alumnado aprenda o proceso de construcción de modelos 3D usados na industria dos videoxogos. @ alumn@ aplicará os coñecementos adquiridos para construir, aparellar e animar modelos tridimensionais a través do estudio da estructura e do movemento de modelos similares no mundo real ou a partir de bosquexos xerados por un artista conceptual. | AP16 AP17 |
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP7 BP8 BP10 BP11 |
CP2 CP3 CP4 CP5 CP6 CP7 CP8 |