Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Modelaxe e Animación 3D para Videoxogos II | Código | 730529016 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Obradoiro | O alumnado realizará os traballos prácticos que reforzarán os conceptos expostos en cada sesión, co apoio e supervisión do profesorado. |
Traballos tutelados | O alumnado realizará os traballos prácticos propostos na aula, co apoio e supervisión do profesorado tanto de maneira online como presencial |
Portafolios do alumno | Cada alumn@ realizará unha showreel cos traballos prácticos solicitados polo profesorado. |
Sesión maxistral | Clases teóricas presenciais, onde se exporán os conceptos teóricos que o alumnado debe coñecer e que serán de aplicación nos traballos prácticos. |