Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Modelaxe e Animación 3D para Videoxogos II | Código | 730529016 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Traballos tutelados | A16 A17 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B10 B11 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 | Presentación de traballos e informes / Avaliación continua | 60 |
Portafolios do alumno | A16 A17 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B10 B11 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 | Presentación dun portfolio persoal que mostre os mellores traballos realizados | 40 |
Observacións avaliación | |||
As competencias, as datas de entrega e os criterios de O alumnado que se atope en modalidades específicas de As sesións expositivas, os talleres, as probas avaliables e o Os criterios de avaliación para a segunda oportunidade |