Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Desenvolvemento de Personaxes II. Comportamento | Código | 730529026 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
O alumno aprenderá a crear secuencias de movementos complexos e coreografías, combinacións de animacións e reaccións ás accións do xogador e a contorna de xogo. | AP17 AP18 AP20 AP21 AP22 AP26 AP32 AP33 AP35 AP36 AP37 |
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP7 BP8 BP10 BP11 |
CP2 CP4 CP5 CP6 CP7 CP8 |
O alumno aprenderá a programar a xogabilidade definida previamente que afecte os personaxes. | AP17 AP18 AP20 AP21 AP22 AP26 AP32 AP33 AP35 AP36 AP37 |
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP7 BP8 BP10 BP11 |
CP2 CP4 CP5 CP6 CP7 CP8 |