Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Taller de Desenvolvemento de Videoxogos | Código | 730529028 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Proceso de produción dun videoxogo | Fases da produción |
Construción dun nivel | Integración de assets Organización e optimización da escena Creación de contornas e efectos complexos |
Desenvolvemento da interacción e lóxica dos niveis do xogo | Programación dos elementos interactivos do nivel Programación dos elementos autónomos do nivel Diálogos Eventos guionizados Cinemáticas |
Integración e desenvolvemento de personaxes | Construción e composición de personaxes Desenvolvemento da animación de personaxes: movemento corporal e facial Desenvolvemento da lóxica de comportamento de personaxes: movemento, combate, diálogos etc. |
Desenvolvemento de interfaces e da experiencia de usuario | Desenvolvemento das interfaces visuais Desenvolvemento da interacción usuario-xogo |