Na industria actual, e mesmo entre os produtos máis comúns de consumo, úsanse múltiples sistemas os que se aplican modernos métodos de control . É por iso que se necesitan técnicos con capacidade para "entender", "desenvolver" e "aplicar" tales métodos. As Escolas e os Centros de estudo de Enxeñaría deben dotar os seus Alumnos coas competencias e os coñecementos necesarios para lles permitir, en particular, "entender" e "desenvolver", para que na súa entrada ao mundo do traballo, en colaboración coa experiencia da Empresa, "desenvolva" e "aplique" tales métodos con aínda máis profundidade.
As funcións que permiten iso son, entre outras:
- Comprender a utilidade do Control Automático, no noso caso, de sistemas lineais e continuos, e coñecer as súas aplicacións tanto industriais como en produtos de uso sistemático, como o son moitos dos consumidos habitualmente.
- Coñecer e comprender os conceptos de estabilidade e precisión dos sistemas ralimentados de control.
- Coñecer e saber utilizar métodos de análise necesarios para:
- A modelaxe de sistemas físicos.
- A análise de ambos dinámico e estático dos sistemas nos dominios do tempo e da frecuencia.
- O proxecto do regulador máis axeitado, que atenda as especificacións esixidas polo usuario, para
cada sistema de control.
- Coñecer a finalidade de cada un dos elementos que forman parte dun sistema de control, como poden ser
atuadores, sensores, reguladores, etc.
- Elixir, de entre as numerosas posibilidades, a estrutura de control a implantar máis axeitada.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Sesión maxistral
Solución de problemas
Prácticas de Laboratorio
Proba mixta
*Metodoloxías docentes que se modifican
Sesión maxistral: pasa a impartirse por audioconferencia grabada a través de Teams
Solución de problemas: pasa a impartirse por audioconferencia grabada a través de Teams
Prácticas de Laboratorio: pasan a impartirse sesións de simulación por audioconferencia grabada a través de Teams
Proba mixta: pasa a realizarse de manera non presencial.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Teléfono (desviada aa extensión do despacho ao móvil particular), chats de Team e Email: se manteñen as horas de tutorías como referencia das mesmas e de cualquier tipo de duda, e se contacta con eles por medio do correo, chats de Teams e teléfono ao largo de toda a continxencia.
Ademáis se establecerá dende o primeiro momento un equipo en Teams cos delegados onde se falará frecuentemente con eles acerca da situación e da evolución da Asignatura en canto a sua impartición e evaluación.
4. Modificaciones en la evaluación
Proba mixta (60%): Test Moodle/Teams 10% e Examen Individual manuscrito Moodle/Teams 50%
Solución de problemas (40%): Prácticas de Laboratorio 20% e Tareas 20%
*Observacións de evaluación:
De forma xeral, se manteñen as mesmas que figuran na guía docente
Requisitos para poder superar a materia:
1- Asistencia as clases (80%)
2- É necesario obteer un 50% da puntuación no Examen Individual manuscrito para poder aprobar a asignatura
3- Na segunda oportunidad (JULIO), só se realizará o Examen individual manuscrito manténdose todas as demáis calificacións.
5. Modificacións da bibliografía o webgrafía
Non se realizarán cambios
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías