O obxectivo desta materia é facer unha breve introdución aos fundamentos da tecnoloxía láser e as súas principais aplicacións na industria, incidindo especialmente nas aplicacións dispoñibles no noso laboratorio.
A orientación da docencia ten un alto contido práctico e de inicio á investigación que se desenvolve mediante un traballo tutelado.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
- Non se realizan cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
– Sesión maxistral
– Prácticas de laboratorio
– Traballos tutelados (con Atención personalizada)
*Metodoloxías docentes que se modifican
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
– Correo electrónico: Diariamente. Para facer consultas, solicitar encontros virtuais, resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados.
– Moodle: Diariamente segundo a necesidade do alumando. Dispoñen de “foros temáticos asociados aos módulos” da materia para formular as consultas necesarias. Tamén dispoñen de “foros de actividade específica” para desenvolver as “Discusións dirixidas”, a través das que se se pon en práctica o desenvolvemento de contidos teóricos da materia.
– Teams: Sesións individuais en pequeno grupo para o seguimento e apoio na realización dos “traballos tutelados”. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades da aprendizaxe do alumando para desenvolver o traballo da materia.
4. Modificacións na avaliación
- Non se realizan cambios
*Observacións de avaliación
5. Modificacións da bibliografía o webgrafía
- Non se realizan cambios
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías